Tuesday, November 9, 2010

untuk tatapan ili Shazwani..:)

nie ILI SHAZWANI..haha!jangan mara dowh~
kadang2 aku nak cerita bende nie kat orang.tapi,aku xtawla seberape orang yang akan paham aku..so,aku tulis la kat blog nie untuk kau bace..hehe..aku malasla nk bercakap..kang aku menangis plak..hehe..seperti yang anda taw..saye sangat2 menyanyangi Ex saye.bukan nk takutkan kau taw..saje nk cite..huhu..serius..aku sangat2 menyanyangi dye..bile dye da xde..aku xsemangt da..taw sbb ape aku dapat pointer tggi kat mtrix?pklah sendiri..hehe..aku nak cakap sebenarnyer..aku rindu kat dye sangat2..aku xtaw nk buat pe..macam2 cara da aku cuba..banyak gak orang aku mintak nasihat...tp,entahla..akhir2 nie aku lagi asyik terpikir pasal dye..kadang2 2 aku rase memang aku da xtertanggung ngan UJIAN yg ALLAH bg kat aku..aku mintak kat DIA biar aku lupekan EX aku 2..tp,dye tetap muncul jugak..hmm..xpe,aku taw ALLAH xkan bg ujian yg xmampu ditanggung oleh umatNYAkan?..ili..aku sebenarnyer mmg da xlarat da nk terseksa gnie..nape dye wat mcmnie kat aku?aku taw..ade orang yg kene lagi teruk dari aku..aku xmampula ili..secare luaran nyer..aku nmpak kasar..tapi,hati aku xlah sekasar luaran aku...bile aku buat sesuatu je..mesti aku ingat dye..aku xnak pon..automatik...bukan sengaja ok?entahla..hmm..sbb 2la aku selalu cakap yg aku rindu kat matrix,dye ade ngan aku..kalaula mase ni bule undur..aku nk g balik mase2 2..xkesahla dye xwish bday aku,xluangkan mase ngan aku seharian mase bday aku,xingat bday aku..asalkan aku bersama ngan dye sekarang..so,sekarang aku hanye berserah kepada ALLAH..dan kau..doakan yang terbaek untuk aku ye...satu lagi..aku nak sangat g kuantan...nak jumpe kawan2 aku ngan kite kat sane..tp,xmampula..ade kenangan dating ngan dye kat sane....aarrrggghhh!hidup aku diselebungi oleh dye...bule giler aku macam nie...hmm..kau doakan yang terbaek untuk aku ye...

Untuk kamu yang bername 'A'..
awak..saye rindu awak..seriusly..tp,ape gune saye cakap kat awakkan?awak xlayan pon...
saye harap andai jodoh kite panjang..kite akan disatukan jugak satu hari nanti...ilydm!!!!
sorry awak..saye xmampu nk lupekan awak..:(
YA ALLAH YANG MAHA MENGETAHUI YANG TERBAEK UNTUK HAMBA2NYA...
aku mohon kepadaMU YA ALLAH...andai ditakdirkan memang jodoh kami kuat..kau satukanlah kami secepat yang mungkin..dan..andai ditakdirkan dia bukan milikku..KAU lupuskan dia dari ingatanku..aku redha dengan semua ketentuanMU YA ALLAH...amin...

Bye ILI!!i LOVE yOU TOO!!!